Ahoj všem,
dlouho jsem tu nebyl,ale nelenil jsem a pořídil si vnko.
Začínám ho přestavovat a prvni, čím zacinam jsou výfuky.Ty origo nejsou vůbec slyšet, má tedy někdo zkušenosti s touto přestavbou a poradil by mi.
Předem díky
Vn 2000
-
- Officer
Re: Vn 2000
Zdar - Toruk Ti poradí , má laďáky na dvoutisícovce ( a jsou hustý)
EASY RIDE - EASY LIVE
-
- Vulcan Rider
Re: Vn 2000
Mám SILVER TAIL jsou celkem dost slyšet po vydělání vložky na dva šroubky. Na stk je nutné vrátit
Re: Vn 2000
Díky a je potřeba na ně taky power commander,nechce se mi dávat KN filtr a vše okolo?
Re: Vn 2000
Tak už jsem si to našel,je.No ,asi mi to nemine,na vn 900 Customu,co jsem měl, jsem dělal vše, až po nastavení palivové mapy,ale nechce se mi do toho,moc práce a hlavně je to dost drahé.
Stále sháním výfuky co nemusí být otevřené,jen o trochu lepší zvuk,ty originální jsou šílený.
Stále sháním výfuky co nemusí být otevřené,jen o trochu lepší zvuk,ty originální jsou šílený.
-
- Vulcan Rider
Re: Vn 2000
Já to s nima koupil. Není potřeba vůbec nic. Jen při předělání najet cca 50 km než se to se to vše prenastavi samo jinak tomu nerozumím. A levné nejsou to vím ale když je ta přestavba a máš zájem o výfuky..... Snad ti někdo poradi něco jiného. Jinak trubky z Polska
Re: Vn 2000
Diky, každopádně na to ještě mrknu, bylo by to ,co hledám.Jenom výfuky a nic okolo a to , že to bude něco stát,no s tím počítám.
-
- Přítel klubu
Re: Vn 2000
Čau. Je to řízený motor. Řídící jednotka si s tím poradí. Já tam měl Power, ale několikrát jsem nechal předělat mapu a pokaždé se mi to zdálo být horší, než origo řídící jednotka, tak jsem ji vyndal. Navíc jsem ani nechtěl zvyšovat výkon a spotřebu, chci aby motor vydržel a nechci platit hodně u pumpy. Při otevřených výfucích by jsi tam měl dát KN filtr, protože když to jde rychle ven, musí to jít také rychle dovnitř. Já jsem vyndal celou vložku (jde to špatně, ale vyndáš ji), a dal jsem tam holou trubku. Pozor neměla by být širší, ani užší než jsou svody. Širší by ubrala krouťák a s užší by to šlo hůře do otáček. Na začátek jsem navařil konce které jdou na svody a přivařil k plášti. Místo, kde je navařená trubka je obal pouze natřený stříbřenkou a překrytý, tak to není vidět. Když to budeš COčkem vařit, tak omotej chrom mokrým hadrem. Na konec jsem si udělal tlumící vložky které se tam nasunou a zajistí jedním šroubkem. Posílám ti fotku prvních, aby jsi měl představu, ale s nimi to bylo stále dost hlučné, tak jsem udělal ještě dvoje a až ty poslední mi sedly. Jsou delší a malinko užší než ta na fotce. Teď když jedu kolem policajtů, tak jedu na málo plynu a má to zvuk jako s originály, ale když tomu přidám, tak je to rachot. Navíc mám výfuky na vzhled stále originál i s homologací, takže si to na STK můžou fotit. Originál vložky si nech, jde to vždy předělat zpět. Spotřeba se nezvýšila, když to hodně šetřím tak jedu pod 5 l, normálně jezdím do 6 l. Nejvíc mi to vzalo, když jsem jel z Francie přes Německo a jel jsem po dálnicích skoro stále 200, tak jsem měl průmět 7,5 l. 750 km jsem ujel za 5 hodin. Když tam dáš KN filtr do origo airboksu, tak stojí asi 1500 Kč, ale máš ho skoro na furt.
Re: Vn 2000
Ahoj a moc děkuji za vyčerpávající výklad.Je to přesně to , co hledám.Demontáž bude asi horší,no uvidím a když si nebudu vědět rady,tak ti rovnou cinknu.Aspoň mám co přes zimu na ni dělat,je toho hodně.Jezdil jsem dvě sezony Goldwinga 1800,je super,ale tohle mi scházelo