Zadni tlumice - napln
Napsal: 29 črc 2014, 18:53
Cau cau cau,
asi bych to nebyl ja, kdybych nemel zase technickej problem. Bohuzel zacinam litovat unahlene koupe, ale neda se nic delat.
Chromovana krytka vyfuku (kterou jsme tu jiz probirali), kterou mi prislibil predchozi majitel, ze ji obstara. Po par telefonech asi zjistil, ze ten dil opravdu stoji 4000,- a prestal mi brat telefony.
Po tom co sem si nechal zavarit prasklou nadrz se objevili dalsi neduhy:
1. klepe mi mrizka chladice, takze kdyz jedu, tak cinkam jak kolotocari takze budu muset vypodlozit nejakou gumou
2. po natankovani ( kdyz je hladina benzinu vysoko v nadrzi) zacne vzlinat benzin pres vicko nadrze vetsinou pri naklopeni doprava, ale staci i na brzde, na miste zahoupat dopredu dozadu a zacne to vytejkat, takze bud tesneni, nebo ucpana odvodni hadicka (aspon se domnivam, ze tam neco takovyho je.
3. na klepani riditek pri zataceni jsem asi uz rezignoval, protoze kdyz sem to privez do servisu, tak to nahodou prestalo delat, teda ono to delalo, jen se to trochu zmirnilo. Takze ja je cejtil, protoze to delalo to co predtim, jen min, ale kdyz se s tim jel projet v servisu, tak nic nezjistil.
No, ale abychom se vratili k dotazu. Povazujete Vulcany za 1500 a vys za pohodlny? Protoze mi prijde, ze to mam docela tvrdy, i kdyz jsem testoval vsechny 4 nastaveni tlumice, prijde vsechno obdobne tvrdy. Tak mne napadlo, jestli nejsou podhusteny. Nekde jsem cetl, ze plnit vzduchem, nekde ze vzduchem nikdy, ale lekarskym dusikem a nekde, ze 1,8baru akorat, nekde ze 3 bary jsou malo. Ze nefoukat kompresorem, ale pumpickou, ale pak uz nemerit, ze pri sundavani meraku toho dost utece, idealne, ze pumpicku s merakem.
Priznam se bez muceni, sel jsem driv sem k Vam, nez do navodu, jestli s tim nemate nekdo co docineni
Diky
Timek
asi bych to nebyl ja, kdybych nemel zase technickej problem. Bohuzel zacinam litovat unahlene koupe, ale neda se nic delat.
Chromovana krytka vyfuku (kterou jsme tu jiz probirali), kterou mi prislibil predchozi majitel, ze ji obstara. Po par telefonech asi zjistil, ze ten dil opravdu stoji 4000,- a prestal mi brat telefony.
Po tom co sem si nechal zavarit prasklou nadrz se objevili dalsi neduhy:
1. klepe mi mrizka chladice, takze kdyz jedu, tak cinkam jak kolotocari takze budu muset vypodlozit nejakou gumou
2. po natankovani ( kdyz je hladina benzinu vysoko v nadrzi) zacne vzlinat benzin pres vicko nadrze vetsinou pri naklopeni doprava, ale staci i na brzde, na miste zahoupat dopredu dozadu a zacne to vytejkat, takze bud tesneni, nebo ucpana odvodni hadicka (aspon se domnivam, ze tam neco takovyho je.
3. na klepani riditek pri zataceni jsem asi uz rezignoval, protoze kdyz sem to privez do servisu, tak to nahodou prestalo delat, teda ono to delalo, jen se to trochu zmirnilo. Takze ja je cejtil, protoze to delalo to co predtim, jen min, ale kdyz se s tim jel projet v servisu, tak nic nezjistil.
No, ale abychom se vratili k dotazu. Povazujete Vulcany za 1500 a vys za pohodlny? Protoze mi prijde, ze to mam docela tvrdy, i kdyz jsem testoval vsechny 4 nastaveni tlumice, prijde vsechno obdobne tvrdy. Tak mne napadlo, jestli nejsou podhusteny. Nekde jsem cetl, ze plnit vzduchem, nekde ze vzduchem nikdy, ale lekarskym dusikem a nekde, ze 1,8baru akorat, nekde ze 3 bary jsou malo. Ze nefoukat kompresorem, ale pumpickou, ale pak uz nemerit, ze pri sundavani meraku toho dost utece, idealne, ze pumpicku s merakem.
Priznam se bez muceni, sel jsem driv sem k Vam, nez do navodu, jestli s tim nemate nekdo co docineni
Diky
Timek