Tak po téměř měsíčním tápání a léčení je můj drahoušek opět téměř plně provozuschopný a připravený podívat se aspoň na chvilku do Frantovek...
Začalo to nenápadně - v létě poloprázdnou baterkou - řekl jsem si, že jsem flink, a že jsem ji asi nezkontroloval (ale jistota mi chyběla...), pak najednou startuji - a NIC... jen bylo slyšet jak startér šíleně točí a nic víc se neděje. Tak trochu jsem propadal zoufalství a kontroloval stav konta v předtuše šílených výdajů za nové díly. Rozebral jsem pravou stranu a k údivu zjistil, že válečky volnoběžky jsou jaksi divně ťuknuté - všechny na stejném místě. Tak jsem sáhl k výměně dílu. Samo - cena u nás byla a je poněkud zvláštní, takže import z Anglie včetně pošty byl o polovinu levnější... Po smontování jsem dva dny jezdil - a opět ten samý zvuk. To už jsem povolal poslední záchranu - místního motošamana - co on neopraví, to už opravdu nedá dohromady nikdo. Koukl, chytil to celé do ruky a usmál se - a udělal ze mne blbce - vyvětlil mi, že když výměna volnoběžky - i když to vypadá dobře, tak jedině komplet, a ne po kouskách... Polilo mne horko, neboť představa dalších několika bankovek s Emmou Destinovou mířících do obchodu mne nepotěšila. Vzpomněl jsem si však na slova bývalého majitele mého stroje - když to chceš, dej bůra a odvez si to... - představa téměř jednoho a půl motoru mne nadchla - telefon udělal své a já letěl jak raketa pro kus motoru. Vše co jsem potřeboval jsem našel - a dokonce prakticky nedotčené. Po složení vše fungovalo 100%. Tedy - motor točil jak drak. Tak jsem to poskládal, nakonec ještě nové svíce - a HURÁ... ale když už jsme bykli u toho - proměřili jsme rovnou alternátor a dobíjení - a ejhle - regulátor v háji. Origo za 4... No, ale povedlo se mi najít českého výrobce - a zítra má dorazit nový regulátor - tak jsem zvědav - podle komunikace s panem výrobcem se zdá, že vše by mělo být v naprostém pořádku - takže pokud by náhodou někdo měl problém s regulátorem nebo alternátorem - nevím jak na který stroj - ale na můj je stator za téměř 13 - tak tady jsou schopni statory i převíjet, takže by tam měla být jistá úspora... Pokud bude někdo potřebovat - tak tady: http://www.previjeni-regulatory.cz/inde ... ge=kontakt - dofám, že to případně někomu pomůže...
Startovací strašidlo
-
- Vulcan Rider
Startovací strašidlo
Rachot výfuku a vítr ve vlasech... kdo okusil chápe - kdo ne - nikdy nepochopí...
Kawasaki VN 1500 Fi Nomad (2004)
Kawasaki VN 1500 Fi Nomad (2004)
-
- Officer
Re: Startovací strašidlo
Díky Ivanhoe za super zprávu a gratuluji k śpěšnému servisu
Dobrých rad není nikdy dost. Takových tu potřebujeme hafo
Dobrých rad není nikdy dost. Takových tu potřebujeme hafo
Hlavně v klidu ....