Vyklapecka
-
- Přítel klubu
Re: Vyklapecka
Vozím na hlavě výklopnou od Cabergu kolem 4 tis. , ale jelikož nejsem profi fajnšmekr, stejně bych asi rozdíl mezi jinejma nepoznal........dává se to na hlavu, připne se řemínkem, sklopí hledí a jede se
-
- Přítel klubu
Re: Vyklapecka
Shark Evoline 3 mám asi nějak přes rok a je skvělá!!!
Proč překlápěčku a ne vyklápěčku nechám bokem a nebudu nudit příběhem,kdy jsem po vyjížďce s vyklápěcím Cabergem myslel, že se mi urve hlava. Takže o tom mluvit nebudu. Tento příspěvek není polemikou, jestli překlápěcí helmu ano, či ne, ale je pro ty, kteří ji chtějí a tak, jako já zjistili, že v současnosti je u nás na trhu ještě jeden ekvivalent Shark Evoline (pokud neberu v úvahu Boxera), a to LS2 FF393.
Obě helmy jsem tudíž objednal abych si vybral a jednu pak vrátil. Bez ohledu na cenu je v následujících řádcích soupis některých charakteristik, které jsem si takto musel napsat, abych se mohl rozhodnout kterou. Takže:
Polstrování:
LS2 FF393- pratelné, tedy vyjímatelné. Dost nešikovně je řešen polstr nad čelem, když nenasadíte jako by napřed čelo a potom dozadu, máte polstr až přes obočí, takže pokud nosíte brýle, nedáte je až k očím. Ten polstr je oproti Shark takový….bábovkovitě houbový a všude stejně měkký, což nemusí být ideální…..leč svým způsobem totálně příjemné. Z vnější přední strany čelistí v Jet poloze je částečně plast a helma vypadá oproti Shark bytelněji.
Shark Evoline 3- pratelné, tedy zase vyjímatelné. Vnitřek je ale z mikroplyše a natvarováno tak, že hlava zapadne, jako by to bylo udělané na míru – znáte to-například drahé a levné rukavice…Polstr má různou tuhost a máte SKVĚLÝ pocit, že helma hlavu jako by vcucla. Takový race pocit, pamatuju ho ze zamlada…Má i v úrovni spánků vyndavací polstříčky, aby lépe prošly nožičky brýlí. Nelíbí se mi, že až na vnější přední stranu čelistí – v Jet poloze je to vidět jako hrom – je vytažena taková ta síťovina „abysenelepilygulekegatím“. To nevím, koho z designérů taková hrůza napadla, už vidím, jak bude tento hřbitov čmeláků fungovat…Možná to ale pomůže distribuovat pot z helmy ven…kdo ví.
Vnitřní skořepina a větrání:
LS2 FF393- větrání na vnější skořepině klasika na čumáku a nad čelem, ale vnitřní skořepina jen vstup pro vzduch nad čelem a vzadu výstup, jinak zevnitř hladká a ihned mně pojala hrůza při vzpomínce na moji oblíbenou kokosku á la L.A. Police která tedy – než jsem ji vyhodil - uměla fakt řádně uvařit mozek…tady by to ve spojení s polštářoidním polstrem nad čelem mohl být masakr. Možná, že je větrání řešeno pod tlakem tak, že kanály jsou mezi vnější skořepinou a vnitřním polystyrénem, natolik se to nedá prozkoumat, ale mám tento systém u downhillové helmy na kolo.
Shark Evoline 3- větrání na vnější skořepině klasika na čumáku a nad čelem, vnitřní skořepina velmi vymakaně strukturovaná kanály, táhnoucími se od čela k zátylku a taky seshora k uším, něco mi říká, že tady bude větrání naprosto jiná liga.
Vnější skořepina:
LS2 FF393- černá s takovými těmi třpytkami,jak se tomu říká…nevím, každopádně barva a povrchové zpracování luxusní, zalakované logo. Nemá nosní deflektor. Výstupy větrání se stříbrnými mřížkami a za krkem takový gumový spoilerek, skvěle vypadající, ale…
Shark Evoline 3- černá barva a povrchové zpracování luxusní, celkový vzhled umírněnější. Zalakované logo a má nosní deflektor.
Čumák, jeho odklápění a zámky:
LS2 FF393- odklápění: chytnete za čumák a ukazováčkem stlačíte páčku z vnější strany čumáku směrem dolů, celou rukou zatáhnete nahoru, čumák si sám nabere vnější plexi, zvedne jej, vy čumák cvaknete na zátylek, tam výrazně zapadne.
Sklápění: chytnete, zatáhnete, dáte dopředu dolů a směrem k obličeji a dolů zapadne oboustranný zámek.
Zámek: Homologace na integrálu i na Jet, avizován ocelový zámek čelisti, ale slovo ocelový……no, zacvakává to na asi milimetr silné osičky oboustranně v úrovni vaší brady. To, co jsem si do teď myslel, že je zámek, tedy ten jako kdyby čelistní kloub, to je velmi subtilní kovový sice čep, který se při odklápění a sklápění pohybuje v plastové kulise. Ta kulisa je vidět při obou polohách čelisti a velmi intenzivně to vyvolává dojem, že ve fabrice zapomněli namontovat některý z dílů…
Shark Evoline 3- odklápění: chytnete za čumák a palcem stlačíte páčku ze spodní přední strany čumáku směrem nahoru a taky – logický pohyb - celou rukou zatáhnete nahoru, čumák si taky sám nabere vnější plexi, zvedne jej, vy čumák cvaknete na zátylek, tam zapadne. Zapadnutí velmi jemné, až neznatelné.
Sklápění: to samé jako LS2, tedy chytnete, zatáhnete, dáte dopředu dolů a směrem k obličeji a dolů zapadne oboustranný zámek.
Zámek: Homologace opět na integrálu i na Jet, opět reklamně dost halasně avizován ocelový zámek čelisti, ale jsou to takové oboustranné kovové planžety, které se zacvaknou za takové , doufám, že kovové výstupky oboustranně v úrovni vaší brady. U obou helem jsem si i přes to docela jist, že homologace nehomologace by náraz připomínající direkt naprosto jednoznačně čelist utrhl bez potíží. Ale třeba je to míněno jako deformační zóna… No a opět čelistní kloub je jemný a drobný kovový čep, který se při odklápění a sklápění pohybuje v plastové kulise. Alespoň je tam ale to logo Shark.
Vnější plexi:
LS2 FF393- v základu čiré, ovládání nad čelem.
Shark Evoline 3- v základu čiré, ovládání nad čelem, má výřez „na nos“, protože Shark má nosní deflektor.
Vnitřní sluneční clona:
LS2 FF393- aretace na levé spodní straně helmy, systém zap., vyp., ale ovládání vypadá a při zkoušení působí subjektivně značně fórové a lagricové. Vydává zvuky a pod prstem se vlní tak, že trnete, kdy se to celé utrhne….
Shark Evoline 3- aretace plynulá středem helmy nad čelem. Možná pro někoho trochu archaismus, ale jde si třeba 1cm přiclonit horizont.
Zapínání:
LS2 FF393- zacvakávací, nevím jak se tomu řekne, zkrátka ne O kroužky.
Shark Evoline 3- to samé.
Příslušenství:
LS2 FF393- nejenom vak na helmu,ale k tomu i hezký batoh, do kterého se helma vejde, reflexní polepy.
Shark Evoline 3- vak na helmu, karta na 5ti letou garanci, lubrikace na těsnění hledí, reflexní polepy.
Proč překlápěčku a ne vyklápěčku nechám bokem a nebudu nudit příběhem,kdy jsem po vyjížďce s vyklápěcím Cabergem myslel, že se mi urve hlava. Takže o tom mluvit nebudu. Tento příspěvek není polemikou, jestli překlápěcí helmu ano, či ne, ale je pro ty, kteří ji chtějí a tak, jako já zjistili, že v současnosti je u nás na trhu ještě jeden ekvivalent Shark Evoline (pokud neberu v úvahu Boxera), a to LS2 FF393.
Obě helmy jsem tudíž objednal abych si vybral a jednu pak vrátil. Bez ohledu na cenu je v následujících řádcích soupis některých charakteristik, které jsem si takto musel napsat, abych se mohl rozhodnout kterou. Takže:
Polstrování:
LS2 FF393- pratelné, tedy vyjímatelné. Dost nešikovně je řešen polstr nad čelem, když nenasadíte jako by napřed čelo a potom dozadu, máte polstr až přes obočí, takže pokud nosíte brýle, nedáte je až k očím. Ten polstr je oproti Shark takový….bábovkovitě houbový a všude stejně měkký, což nemusí být ideální…..leč svým způsobem totálně příjemné. Z vnější přední strany čelistí v Jet poloze je částečně plast a helma vypadá oproti Shark bytelněji.
Shark Evoline 3- pratelné, tedy zase vyjímatelné. Vnitřek je ale z mikroplyše a natvarováno tak, že hlava zapadne, jako by to bylo udělané na míru – znáte to-například drahé a levné rukavice…Polstr má různou tuhost a máte SKVĚLÝ pocit, že helma hlavu jako by vcucla. Takový race pocit, pamatuju ho ze zamlada…Má i v úrovni spánků vyndavací polstříčky, aby lépe prošly nožičky brýlí. Nelíbí se mi, že až na vnější přední stranu čelistí – v Jet poloze je to vidět jako hrom – je vytažena taková ta síťovina „abysenelepilygulekegatím“. To nevím, koho z designérů taková hrůza napadla, už vidím, jak bude tento hřbitov čmeláků fungovat…Možná to ale pomůže distribuovat pot z helmy ven…kdo ví.
Vnitřní skořepina a větrání:
LS2 FF393- větrání na vnější skořepině klasika na čumáku a nad čelem, ale vnitřní skořepina jen vstup pro vzduch nad čelem a vzadu výstup, jinak zevnitř hladká a ihned mně pojala hrůza při vzpomínce na moji oblíbenou kokosku á la L.A. Police která tedy – než jsem ji vyhodil - uměla fakt řádně uvařit mozek…tady by to ve spojení s polštářoidním polstrem nad čelem mohl být masakr. Možná, že je větrání řešeno pod tlakem tak, že kanály jsou mezi vnější skořepinou a vnitřním polystyrénem, natolik se to nedá prozkoumat, ale mám tento systém u downhillové helmy na kolo.
Shark Evoline 3- větrání na vnější skořepině klasika na čumáku a nad čelem, vnitřní skořepina velmi vymakaně strukturovaná kanály, táhnoucími se od čela k zátylku a taky seshora k uším, něco mi říká, že tady bude větrání naprosto jiná liga.
Vnější skořepina:
LS2 FF393- černá s takovými těmi třpytkami,jak se tomu říká…nevím, každopádně barva a povrchové zpracování luxusní, zalakované logo. Nemá nosní deflektor. Výstupy větrání se stříbrnými mřížkami a za krkem takový gumový spoilerek, skvěle vypadající, ale…
Shark Evoline 3- černá barva a povrchové zpracování luxusní, celkový vzhled umírněnější. Zalakované logo a má nosní deflektor.
Čumák, jeho odklápění a zámky:
LS2 FF393- odklápění: chytnete za čumák a ukazováčkem stlačíte páčku z vnější strany čumáku směrem dolů, celou rukou zatáhnete nahoru, čumák si sám nabere vnější plexi, zvedne jej, vy čumák cvaknete na zátylek, tam výrazně zapadne.
Sklápění: chytnete, zatáhnete, dáte dopředu dolů a směrem k obličeji a dolů zapadne oboustranný zámek.
Zámek: Homologace na integrálu i na Jet, avizován ocelový zámek čelisti, ale slovo ocelový……no, zacvakává to na asi milimetr silné osičky oboustranně v úrovni vaší brady. To, co jsem si do teď myslel, že je zámek, tedy ten jako kdyby čelistní kloub, to je velmi subtilní kovový sice čep, který se při odklápění a sklápění pohybuje v plastové kulise. Ta kulisa je vidět při obou polohách čelisti a velmi intenzivně to vyvolává dojem, že ve fabrice zapomněli namontovat některý z dílů…
Shark Evoline 3- odklápění: chytnete za čumák a palcem stlačíte páčku ze spodní přední strany čumáku směrem nahoru a taky – logický pohyb - celou rukou zatáhnete nahoru, čumák si taky sám nabere vnější plexi, zvedne jej, vy čumák cvaknete na zátylek, tam zapadne. Zapadnutí velmi jemné, až neznatelné.
Sklápění: to samé jako LS2, tedy chytnete, zatáhnete, dáte dopředu dolů a směrem k obličeji a dolů zapadne oboustranný zámek.
Zámek: Homologace opět na integrálu i na Jet, opět reklamně dost halasně avizován ocelový zámek čelisti, ale jsou to takové oboustranné kovové planžety, které se zacvaknou za takové , doufám, že kovové výstupky oboustranně v úrovni vaší brady. U obou helem jsem si i přes to docela jist, že homologace nehomologace by náraz připomínající direkt naprosto jednoznačně čelist utrhl bez potíží. Ale třeba je to míněno jako deformační zóna… No a opět čelistní kloub je jemný a drobný kovový čep, který se při odklápění a sklápění pohybuje v plastové kulise. Alespoň je tam ale to logo Shark.
Vnější plexi:
LS2 FF393- v základu čiré, ovládání nad čelem.
Shark Evoline 3- v základu čiré, ovládání nad čelem, má výřez „na nos“, protože Shark má nosní deflektor.
Vnitřní sluneční clona:
LS2 FF393- aretace na levé spodní straně helmy, systém zap., vyp., ale ovládání vypadá a při zkoušení působí subjektivně značně fórové a lagricové. Vydává zvuky a pod prstem se vlní tak, že trnete, kdy se to celé utrhne….
Shark Evoline 3- aretace plynulá středem helmy nad čelem. Možná pro někoho trochu archaismus, ale jde si třeba 1cm přiclonit horizont.
Zapínání:
LS2 FF393- zacvakávací, nevím jak se tomu řekne, zkrátka ne O kroužky.
Shark Evoline 3- to samé.
Příslušenství:
LS2 FF393- nejenom vak na helmu,ale k tomu i hezký batoh, do kterého se helma vejde, reflexní polepy.
Shark Evoline 3- vak na helmu, karta na 5ti letou garanci, lubrikace na těsnění hledí, reflexní polepy.
Dante píše:Vim ze uz se to nekdy v praforu resilo, ale mate nekdo nejake zkusenosti s konkretnim typem prilby?
Bojovník usiluje o to, aby strach ze selhání, pocit viny, frustrace, pocit méněcennosti a jiné zničující emoce neměly v jeho životě žádný vliv.
-
- Officer
Re: Vyklapecka
To jo.
Jen mám dotaz. Jak je to s prostorem na sluchátka pro interkom?
Jen mám dotaz. Jak je to s prostorem na sluchátka pro interkom?
Hlavně v klidu ....
Re: Vyklapecka
Vykrojíš polystyren. a máš místa na subwoofer.
Lícní polstrování je na druky a jsi na jádru pudla. tedy helmy.
Lícní polstrování je na druky a jsi na jádru pudla. tedy helmy.
Martin píše:To jo.
Jen mám dotaz. Jak je to s prostorem na sluchátka pro interkom?
Re: Vyklapecka
Konečně pořádná technická práce.
Naprosto nekomunikativní lampas, ale napsat to umí, kluk jeden zelená.
Mám to číst ?? tolik jsem toho v životě nepřečetl.
Naprosto nekomunikativní lampas, ale napsat to umí, kluk jeden zelená.
Mám to číst ?? tolik jsem toho v životě nepřečetl.
Pavlys píše:Shark Evoline 3 mám asi nějak přes rok a je skvělá!!!
Proč překlápěčku a ne vyklápěčku nechám bokem a nebudu nudit příběhem,kdy jsem po vyjížďce s vyklápěcím Cabergem myslel, že se mi urve hlava. Takže o tom mluvit nebudu. Tento příspěvek není polemikou, jestli překlápěcí helmu ano, či ne, ale je pro ty, kteří ji chtějí a tak, jako já zjistili, že v současnosti je u nás na trhu ještě jeden ekvivalent Shark Evoline (pokud neberu v úvahu Boxera), a to LS2 FF393.
Obě helmy jsem tudíž objednal abych si vybral a jednu pak vrátil. Bez ohledu na cenu je v následujících řádcích soupis některých charakteristik, které jsem si takto musel napsat, abych se mohl rozhodnout kterou. Takže:
Polstrování:
LS2 FF393- pratelné, tedy vyjímatelné. Dost nešikovně je řešen polstr nad čelem, když nenasadíte jako by napřed čelo a potom dozadu, máte polstr až přes obočí, takže pokud nosíte brýle, nedáte je až k očím. Ten polstr je oproti Shark takový….bábovkovitě houbový a všude stejně měkký, což nemusí být ideální…..leč svým způsobem totálně příjemné. Z vnější přední strany čelistí v Jet poloze je částečně plast a helma vypadá oproti Shark bytelněji.
Shark Evoline 3- pratelné, tedy zase vyjímatelné. Vnitřek je ale z mikroplyše a natvarováno tak, že hlava zapadne, jako by to bylo udělané na míru – znáte to-například drahé a levné rukavice…Polstr má různou tuhost a máte SKVĚLÝ pocit, že helma hlavu jako by vcucla. Takový race pocit, pamatuju ho ze zamlada…Má i v úrovni spánků vyndavací polstříčky, aby lépe prošly nožičky brýlí. Nelíbí se mi, že až na vnější přední stranu čelistí – v Jet poloze je to vidět jako hrom – je vytažena taková ta síťovina „abysenelepilygulekegatím“. To nevím, koho z designérů taková hrůza napadla, už vidím, jak bude tento hřbitov čmeláků fungovat…Možná to ale pomůže distribuovat pot z helmy ven…kdo ví.
Vnitřní skořepina a větrání:
LS2 FF393- větrání na vnější skořepině klasika na čumáku a nad čelem, ale vnitřní skořepina jen vstup pro vzduch nad čelem a vzadu výstup, jinak zevnitř hladká a ihned mně pojala hrůza při vzpomínce na moji oblíbenou kokosku á la L.A. Police která tedy – než jsem ji vyhodil - uměla fakt řádně uvařit mozek…tady by to ve spojení s polštářoidním polstrem nad čelem mohl být masakr. Možná, že je větrání řešeno pod tlakem tak, že kanály jsou mezi vnější skořepinou a vnitřním polystyrénem, natolik se to nedá prozkoumat, ale mám tento systém u downhillové helmy na kolo.
Shark Evoline 3- větrání na vnější skořepině klasika na čumáku a nad čelem, vnitřní skořepina velmi vymakaně strukturovaná kanály, táhnoucími se od čela k zátylku a taky seshora k uším, něco mi říká, že tady bude větrání naprosto jiná liga.
Vnější skořepina:
LS2 FF393- černá s takovými těmi třpytkami,jak se tomu říká…nevím, každopádně barva a povrchové zpracování luxusní, zalakované logo. Nemá nosní deflektor. Výstupy větrání se stříbrnými mřížkami a za krkem takový gumový spoilerek, skvěle vypadající, ale…
Shark Evoline 3- černá barva a povrchové zpracování luxusní, celkový vzhled umírněnější. Zalakované logo a má nosní deflektor.
Čumák, jeho odklápění a zámky:
LS2 FF393- odklápění: chytnete za čumák a ukazováčkem stlačíte páčku z vnější strany čumáku směrem dolů, celou rukou zatáhnete nahoru, čumák si sám nabere vnější plexi, zvedne jej, vy čumák cvaknete na zátylek, tam výrazně zapadne.
Sklápění: chytnete, zatáhnete, dáte dopředu dolů a směrem k obličeji a dolů zapadne oboustranný zámek.
Zámek: Homologace na integrálu i na Jet, avizován ocelový zámek čelisti, ale slovo ocelový……no, zacvakává to na asi milimetr silné osičky oboustranně v úrovni vaší brady. To, co jsem si do teď myslel, že je zámek, tedy ten jako kdyby čelistní kloub, to je velmi subtilní kovový sice čep, který se při odklápění a sklápění pohybuje v plastové kulise. Ta kulisa je vidět při obou polohách čelisti a velmi intenzivně to vyvolává dojem, že ve fabrice zapomněli namontovat některý z dílů…
Shark Evoline 3- odklápění: chytnete za čumák a palcem stlačíte páčku ze spodní přední strany čumáku směrem nahoru a taky – logický pohyb - celou rukou zatáhnete nahoru, čumák si taky sám nabere vnější plexi, zvedne jej, vy čumák cvaknete na zátylek, tam zapadne. Zapadnutí velmi jemné, až neznatelné.
Sklápění: to samé jako LS2, tedy chytnete, zatáhnete, dáte dopředu dolů a směrem k obličeji a dolů zapadne oboustranný zámek.
Zámek: Homologace opět na integrálu i na Jet, opět reklamně dost halasně avizován ocelový zámek čelisti, ale jsou to takové oboustranné kovové planžety, které se zacvaknou za takové , doufám, že kovové výstupky oboustranně v úrovni vaší brady. U obou helem jsem si i přes to docela jist, že homologace nehomologace by náraz připomínající direkt naprosto jednoznačně čelist utrhl bez potíží. Ale třeba je to míněno jako deformační zóna… No a opět čelistní kloub je jemný a drobný kovový čep, který se při odklápění a sklápění pohybuje v plastové kulise. Alespoň je tam ale to logo Shark.
Vnější plexi:
LS2 FF393- v základu čiré, ovládání nad čelem.
Shark Evoline 3- v základu čiré, ovládání nad čelem, má výřez „na nos“, protože Shark má nosní deflektor.
Vnitřní sluneční clona:
LS2 FF393- aretace na levé spodní straně helmy, systém zap., vyp., ale ovládání vypadá a při zkoušení působí subjektivně značně fórové a lagricové. Vydává zvuky a pod prstem se vlní tak, že trnete, kdy se to celé utrhne….
Shark Evoline 3- aretace plynulá středem helmy nad čelem. Možná pro někoho trochu archaismus, ale jde si třeba 1cm přiclonit horizont.
Zapínání:
LS2 FF393- zacvakávací, nevím jak se tomu řekne, zkrátka ne O kroužky.
Shark Evoline 3- to samé.
Příslušenství:
LS2 FF393- nejenom vak na helmu,ale k tomu i hezký batoh, do kterého se helma vejde, reflexní polepy.
Shark Evoline 3- vak na helmu, karta na 5ti letou garanci, lubrikace na těsnění hledí, reflexní polepy.
Dante píše:Vim ze uz se to nekdy v praforu resilo, ale mate nekdo nejake zkusenosti s konkretnim typem prilby?
-
- Přítel klubu
Re: Vyklapecka
Přesně tak.
[quote="Postman"]Vykrojíš polystyren. a máš místa na subwoofer.
Lícní polstrování je na druky a jsi na jádru pudla. tedy helmy.
[quote="Postman"]Vykrojíš polystyren. a máš místa na subwoofer.
Lícní polstrování je na druky a jsi na jádru pudla. tedy helmy.
Bojovník usiluje o to, aby strach ze selhání, pocit viny, frustrace, pocit méněcennosti a jiné zničující emoce neměly v jeho životě žádný vliv.
-
- Přítel klubu
Re: Vyklapecka
Probíral jsem se starýmy příspěvky a narazil tady na problém helmy a její váhy. Teď jsem si koupil neznačkovou helmu, která je o víc jak 200 gramů lehčí než značkové, kterých jsem měl několik a musím říct, že je to hodně znát, jízda je daleko komfortnější, bez bolesti krku, ale není to návod, protože vůbec nic nevím o její bezpečnosti, až budu padat, tak budu muset držet hlavu vysoko nad asfaltem.
Berda píše:No je tezka a co se bezpecnosti tyka tak to taky neni zadna spicka.
-
- Vulcan Rider
-
- Přítel klubu
Re: Vyklapecka
Musím se k tomuto tématu vrátit. Už žádnou neznačkovou helmu, byl to omyl! 10x na sobě a nevyjíždějí brýle, nebo jen šikmo pouze přes jedno oko, při nasazené helmě nejde zavřít, pouze když mi spolujezdec helmu ze stran zmačkne, zapínání nedrží, protože se hned ošoupaly zoubky, otevřené větrání vůbec není znát, leda že by mi někdo do větrání fouknul stlačený dusík, takže v Lidlu si příště koupím pouze rohlíky ke svačině a rozhodně ne helmu. Prostě Čínská helma nezklamala, je hezká, ale nedá se používat. Jsem teď spokojený s helmou LS2, je to Španělská helma, chlubí se že mají helmy nejlehčí a je to pravda, je otevřená, ale plexi má až pod bradu, takže zatím pro LS2 dávám plus.
Míca píše:Probíral jsem se starýmy příspěvky a narazil tady na problém helmy a její váhy. Teď jsem si koupil neznačkovou helmu, která je o víc jak 200 gramů lehčí než značkové, kterých jsem měl několik a musím říct, že je to hodně znát, jízda je daleko komfortnější, bez bolesti krku, ale není to návod, protože vůbec nic nevím o její bezpečnosti, až budu padat, tak budu muset držet hlavu vysoko nad asfaltem.Berda píše:No je tezka a co se bezpecnosti tyka tak to taky neni zadna spicka.
-
- Vulcan Rider
Re: Vyklapecka
Nevím - koukal jsem na několik přileb - hledal jsem kvalitu a ne přehnanou cenu - je pravda že to chrání hlavu - a tedy to nejcennější co máme, ale - kdo je schopen dát 15-16 litrů za Schubertku?... Ano, jsou přilby za litr - dva - tady je třeba opravdu koukat na detaily a drobnosti... ale - osobně si myslím, že NUMERO UNO v poměru cena/výkon a tak - SHARK EVO LINE III - při dnešní ceně - dá se sehnat v akcích již cca od 7000,- tak to si myslím, že je fakt to NEJ...
Rachot výfuku a vítr ve vlasech... kdo okusil chápe - kdo ne - nikdy nepochopí...
Kawasaki VN 1500 Fi Nomad (2004)
Kawasaki VN 1500 Fi Nomad (2004)
-
- Přítel klubu
Re: Vyklapecka
Neříkal jsi, že jsi hledal - ne přehnanou cenu? A určitě je hlava to nejcennější co máš?
Ivanhoe píše:Nevím - koukal jsem na několik přileb - hledal jsem kvalitu a ne přehnanou cenu - je pravda že to chrání hlavu - a tedy to nejcennější co máme, ale - kdo je schopen dát 15-16 litrů za Schubertku?... Ano, jsou přilby za litr - dva - tady je třeba opravdu koukat na detaily a drobnosti... ale - osobně si myslím, že NUMERO UNO v poměru cena/výkon a tak - SHARK EVO LINE III - při dnešní ceně - dá se sehnat v akcích již cca od 7000,- tak to si myslím, že je fakt to NEJ...
-
- Přítel klubu
Re: Vyklapecka
Von myslel hlavičku a na tu mu stačí ořechová skořápka.
Život začíná, když děti odejdou z domu a chcípne pes.
Všude dobře, tak co doma.
Všude dobře, tak co doma.