Ahoj odborníci,
svůj problém musím popsat trochu obšírněji, tak mi to odpusťte. Svoje předešlé vn800 jsem 10 let dával servisovat jednomu známému a nikdy nebyly žádné problémy, tak jsem se na něj obrátil i se současnou vn1600 s tím, že nejde seřizování otáček a nereaguje sytič. Asi neměl své dny a motorku mi dal v takovém stavu, že se na ni skoro nedalo jet - na rozjezd cca třetinu plynu (jinak chcípla), při minimálním přidání plynu jakoby na dvě doby motor vynechal a pak se chytl, případně začal cukat. Ke vší smůle ten mechanik šel na operaci a tak jsem mu to nemohl omlátit o hlavu.
Nevidíc jiné řešení jsem to dal do servisu Yamaha, který mám v podstatě přes ulici, hledali dva týdny, spojili se s tím mechanikem a přišli na to, že to totálně rozešteloval. Po pár dnech mi motorku vrátili s tím, že vše dali do původního stavu a je to o mnoho lepší, ale že to stejně občas cuká a to je prý tím, že je vadné čidlo snímače polohy škrtící klapky. Hledal jsem na internetu, ale nikde jsem tento ND nenašel. Můžete prosím poradit, případně se vyjádřit?
Současný stav je takový, že rozjezd v pohodě, jízda bez problémů, výkon jak má být, jen při mírném přidání plynu při nízké rychlosti třeba na II. rychlostní stupeň motorka zacuká (typicky při výjezdu z kruhového objezdu při mírném zrychlování).
Budu vděčný za všechny postřehy, rady a nápady.
Předem moc dík.
Cukání, vynechávání motoru
Re: Cukání, vynechávání motoru
Tak tohle cukání mám taky. (výjezd z kruháku). Popovídal jsem s několika kámošema a jsou na tom podobně. Takže neřeším.
Re: Cukání, vynechávání motoru
Tak vyřešeno. Po rozpohybování "sytiče" a seřizování volnoběhu, vznikly nepatrné vůle a jedna klapka otvírala o pár desetinek mm později. Nutná výměna celého komponentu, který je mezi válci, vč. vstřiků, klapek a pod. V servisu nabízeno za 47 000,--Kč . Můj mechanik sehnal ve Španělsku za 4 100,--Kč vč. poštovného, vyměnil a motorka jede jak za mlada
-
- Officer
Re: Cukání, vynechávání motoru
Dobrá práce, díky za info
SašaHK píše: ↑24 zář 2020, 14:00 Tak vyřešeno. Po rozpohybování "sytiče" a seřizování volnoběhu, vznikly nepatrné vůle a jedna klapka otvírala o pár desetinek mm později. Nutná výměna celého komponentu, který je mezi válci, vč. vstřiků, klapek a pod. V servisu nabízeno za 47 000,--Kč . Můj mechanik sehnal ve Španělsku za 4 100,--Kč vč. poštovného, vyměnil a motorka jede jak za mlada
Hlavně v klidu ....
Re: Cukání, vynechávání motoru
pane jo pořádnej rozdíl , tak ať Ti teď slouží ...
Majitelé motocyklů HD tvrdí že na počátku bylo slovo boží a pár svařenejch trubek..... no a pak přišli Japonci a postavili z té hromady trubek první motocykl Vulkán aby se na tom dalo jezdit... :-)