Zadni tlumice - napln
-
- Přítel klubu
Re: Zadni tlumice - napln
Z mojí strany jednom nepatrný dovětek. Nikdy nefoukej vzduch do zadních tlumičů kompresorem nebo velkou pumpičkou. Mohl bys je zničit. Prý existuje malá pumpička, která Ti nafoukne oba dva tlumiče najednou. Co jsem slyšel, tak není úplněn jednoduchý nafouknout jeden a potom druhý na stejnou hodnotu - takže asi servis.
-
- Přítel klubu
Re: Zadni tlumice - napln
Hele a není to spíš, že se ti řídítka rozlítají ze strany na stranu v zatáčce, když je tam nějaká nerovnost? Tohle mi u starého VN dělalo uložení kyvky. Když jsem projížděl rychleji zatáčku a byla tam trochu nerovnost, tak se mi řídítka rozlítala, že jsem to skoro neudržel. Také jsem nejdřív zkoušel předek a pak jsem zjistil, že byla vůle v uložení zadní kyvky a přitom byla tak malá, že když si vzal za zadní kolo, tak to ani nebylo poznat, až když jsem kyvku rozdělal. Mohly by to být i volnější dráty v kole /jestli je máš/
Timekiller píše:Ja to mam ted nastaveno na dvojku a co to kamos zkousel, tak na jednicku by to melo bejt nejmekci, ale prislo mu to tvrdsi nez 2ka. O 4ce ani nemluvim to bylo jak jet na betonu Zase zajimavy bylo, ze kdyz jsme na tom jeli dva a svejma 120kg delal "batuzka" tak se to nadherne houpalo a jelo se prijemne. Kdyz jedu sam, tak me trosku vetsi hup kope ze sedacky...
Ty riditka, ja uz sem to tu resil, ale problem je v tom, ze to nejsou jen vibrace do riditek, ale kdyz pustim riditka, napřímim se a trosku vyhnu teziste aby to jakoby zatocilo, tak se riditka zacnou kmitat, tak ze to pribyva na intenzite, az je musim chytit abych nespad. A deje se to jen v zatackach. A vic to vnimam kdyz mam nohy na predkopech
No, je to boj. Ale hul jeste nelamu, flintu nezahazuju a doufam
Míca píše:Čau. Co jsem jezdil na Vulcánech, tak měly vždy měkčí pérování, píšou to i v recenzích. Já sám mám nastavené tlumiče na půl a je to stále moc měkké, tak možná už někdo s těmi tlumiči něco dělal a nepodařilo se. Jinak to jsou fakt drobnosti, které si odstraníš, to klepání do řídítek můžou být volnější ložiska v krku, někdy to dělá odskákaná přední guma, to by mohlo mít souvislost se špatnýma guferama a chybějícím olejem v tlumičích, což má také za následek ťukání do řídítek. Tak ať se ti podaří vše lacino odstranit.
Re: Zadni tlumice - napln
Jasny, je pravda, ze jen mozna resim kravoviny... Preci jen je to teprv druha motorka a prvni "velka". Za nabidku repasu tlumicu dekuji, ale musim zjistit nejdriv jestli jde o vadu nebo o vlastnost. Asi opravdu neni nic lepsiho nez se za vami nekam prijet podivat a nechat vas zhodnotit
Nerovnosti to neni, protoze je to cejtit i kdyz delam obloucky na rovince. Nejvic citelny je to mezi 60-80km/h. Pri mensich rychlostech je to jen takovy vrneni a pri vyssich rychlostech uz je okolni hluk a celkove vibrace na takovy urovni ze prehlusi i tento vjem.
Nerovnosti to neni, protoze je to cejtit i kdyz delam obloucky na rovince. Nejvic citelny je to mezi 60-80km/h. Pri mensich rychlostech je to jen takovy vrneni a pri vyssich rychlostech uz je okolni hluk a celkove vibrace na takovy urovni ze prehlusi i tento vjem.
Nejsem motorkář, ale miluju motorky a jízdu na nich
Re: Zadni tlumice - napln
Tak to máš v cajku. Ve městě do 60-ti a mimo nad 80 kiláků/hod a nemáš problém.
Re: Zadni tlumice - napln
Myslim, ze vyreseno
jarda píše:Tak to máš v cajku. Ve městě do 60-ti a mimo nad 80 kiláků/hod a nemáš problém.
Nejsem motorkář, ale miluju motorky a jízdu na nich